SHE-DEVIL

Lives & Loves / She Devil

Lives & Loves / She Devil

http://www.amazon.com/gp/product/B000008KMX/ume3-20 She Devil [VHS] [Import]
  1. I Will Survive (04:24) performed by Sa-Fire
  2. You Can Have Him (03:46) performed by Carmel
  3. C'mon and Get My Love (03:48) performed by D-Mob
  4. Always (04:02) performed by Tom Kimmel
  5. (You're The) Devil in Disguise (02:17) performed by Elvis Presley
  6. Party Up (05:13) performed by Chubby Checker
  7. Tren d'amour (03:49) performed by Jermaine Stewart
  8. That's What I Call Love (03:55) performed by Kate Ceberano
  9. Tied Up (05:14) performed by Yello
  10. It's getting hot (03:00) performed by The Fat Boys

(You're The) Devil in Disguise (02:20) performed by Elvis Presley

エルヴィス・プレスリー - Elvis: 30 #1 Hits - (You're The) Devil In Disguise

WOWOWメリル・ストリープ特集は現在普通に買えない代物が半数を占めてましたが、このスーザン・シーデルマンの『シー・デビル』はちょっと勇気がなく見ていなかったのですが、かなり緩くて彼女らしくそれなりに楽しめました。最後にエルヴィス・プレスリーの「(You're The) Devil in Disguise」(iTuneで音源の聴き比べすると、どれがいいミックスかが分かりましたので、サントラの音源より↑がいいかも!?)が流れていい感じに終わり、エンド・クレジットでサ=ファイア版「I Will Survive」という新録の曲でした。サントラ・チェックしたらみんな入っていたで、中古が安ければきになる盤です。イェロの「Tied Up」はベスト盤とかに入ってましたが。